söndag 19 augusti 2012

Shopping

Eftersom jag inte uppdaterat min blogg på en tid så skall jag i alla fall visa vad jag har shoppat den senaste tiden. Först beställde jag tre böcker från Adlibris, att beställa bara en bok känns ju lite "fjuttigt" - bra ursäkt eller hur?

"Kinuskikissa leipoo" har jag tänkt köpa länge - följer hennes blogg på nätet alltid nu och då. Boken "Hello cupcake" har jag också spanat in länge. Leila Lindholm som hör till mina favoriter - hon har så fina recept. Även hennes blogg brukar jag surfa in på alltid nu och då. Boken "Sötebröd från Brunkebergs bageri" var ett helt ex.tempore-köp. Å av dessa tre måste jag säga att jag gillade den bäst!!! Vem kunde ha trott det. Å äntligen har jag hittat ett recept på hur man gör min favoritbakelse - Napolenbakelsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar