lördag 15 mars 2014

Mina recept

Som jag så många gånger nämnt här på bloggen så har jag ett antal häften med recept som jag klippt ut från tidningar och broschyrer. Ett här och ett där och efter rätt så många år så är det en ansenlig samling med recept. Här skall ni få se två av mina favoriter. :)


I dessa så är det total kaos som gäller. Absolut ingen ordning. Här hittar du matrecept blandat med bakningsrecept, sött och salt, recept på svenska och finska - allt i en härlig blandning. När jag sen försöker hitta ett recept som jag vet skall finnas i ett häfte så slutar det oftast med att jag inte hittar det jag söker och då går jag till datorn och googlar,  eller så tillbringar jag en god stund och bläddrar fram och tillbaka, häfte ut, häfte in och hittar en massa recept som hör till kategorin "oooh, det där måste jag testa".


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar